Csoportjainkba azokat a tanulási problémával küzdő iskolás gyermekeket várjuk, akik az észlelés, a mozgás, a nyelv, az emlékezet, a figyelem és a gondolkodás folyamatainak hiányos működésének következtében olvasás-, írás-, számolászavarral, dyslexiával, dysgraphiával, dyscalculiával küzdenek. Amik esetlegesen szociális viselkedési zavarokat okozhatnak. Nehezíthetik a szociális fejlődést és…
Iskola előkészítő óvodás gyermekek csoport foglalkozásainak célrendszere: Képességfejlesztés szintjén: megfigyelőképesség, összehasonlító képesség erősítése, gondolkodási stratégiák kialakítása, fogalmi kategorizálás, figyelem, emlékezet, feladattudat erősítése, relációszókincs fejlesztése, szabálytudat fejlesztése, szín-, formaérzék fejlesztése, ritmus, szabálytudat gyakorlása, különböző alakzatok jellemző jegyeinek kiemelése, megfigyelése, alak és háttér elkülönítése, elvonatkoztatás a színektől,…
Részképesség problémával küzdő óvodás gyermekek egyéni/csoportos célrendszere: Képességfejlesztés szintjén: megfigyelőképesség, összehasonlító képesség erősítése, gondolkodási stratégiák kialakítása, fogalmi kategorizálás, figyelem, emlékezet, feladattudat erősítése, relációszókincs fejlesztése, szabálytudat fejlesztése, szín-, formaérzék fejlesztése, ritmus, szabálytudat gyakorlása, különböző alakzatok jellemző jegyeinek kiemelése, megfigyelése, alak és háttér elkülönítése, elvonatkoztatás a színektől,…
A HRG-terápia kétségkívül okosító hidroterápiás módszer, hiszen egy adott agyi terület mozgással történő ingerlése, kiváltja a várt kognitív választ, és elindítja a fejlődést . A motoros, azaz a mozgásos területen, a pszichés-kognitív, azaz az érzelmi, értelmi, társas területen is pozitív változások történnek. Hidroterápiás fejlesztések Miskolc…
Megkésett beszédfejlődésű gyermekek egyéni/csoportos célrendszere: – a nagymozgások stabilizálása, mozgáskoordináció fokozása, fennmaradt reflexek leépítése – finommotorikus tevékenység fejlődésének támogatása: preciziós fogás kialakítása, oppozíciós mozgássor pontosítása, célirányos manipuláció szervezése, – beszéd előkészítő elemeinek támogatása: látási és hallási figyelem felkeltése, emlékezetbe tartás fokozása, utánzás kialakítása, ritmizálás támogatása,…
Korai fejlesztésben részesülő gyermekek egyéni/csoportos célrendszere: – a nagymozgások kialakítása és stabilizálása, mozgáskoordináció fokozása, fennmaradt reflexek leépítése : gurulás, kúszás, négykézláb járás, ülésformák, önálló járás előkészítése – finommotorikus tevékenység fejlődésének támogatása: kezek aktivizálása, fogás- elengedés támogatása, oppozíciós mozgássor kialakítása, célirányos manipuláció szervezése, – beszéd előkészítő…