A nevem Czakóné Koós Krisztina, pályám kezdete óta a korai fejlesztés területén dolgozom. Csecsemőkortól a kisgyermekkoron át az kisiskolás korig találkoztam már különböző problémával küzdő gyermekekkel és családokkal. Mozgásfejlesztéssel kapcsolatos konduktori diplomám mellett számos kognitív fejlesztéssel foglalkozó végzettséget szereztem az idő folyamán. A munkám során tapasztaltam, hogy az igazán hatásos fejlesztés a több oldalról történő megerősítésen alapul. Ezért fontos, a mozgás és a kognitív fejlesztés együttes alkalmazása, összekapcsolása. Így a korai fejlesztésen belül a megkésett beszédfejlődésű, a részképesség-zavarral és a magatartási problémákkal küzdő gyermekek komplex fejlesztése került szakmai pályafutásom középpontjába. Ezáltal nyújtva hatásos segítséget a problémákkal küzdő gyermekeknek és családjaik számára.
Iskolai végzettségeim
Főiskolai végzettségek
- Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete – konduktor
- Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar – gyógypedagógus – értelmileg akadályozottak pedagógiája szak
- Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar – gyógypedagógus – tanulásban akadályozottak pedagógiája szak
- Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar – gyógypedagógus szakvizsga – gyógypedagógiai szakértő szakirány
Egyetemi végzettség
- Eszterházy Károly Főiskola – Inkluzív nevelés okleveles tanára
Továbbképzések
- „ A gyermekkori pszichés zavarok felismerése és pedagógiai megközelítése – a pedagógus lehetőségei a gyermekek és serdülők társadalmi kirekesztődésének megelőzésében „ című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
- „ Mozgásterápia a tanulási nehézségek megelőzésére és oldására „ című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
- „ A korai gyermekkori intervenció elmélete és gyakorlata” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
- „ Autizmus – specifikus komplex korai intervenció – elméleti és gyakorlati alapismeretek” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
- “Beszédpercepciós diagnosztika és terápia” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
- “Sindelar-Zsoldos program 1. – Fejlesztő Program Tanulási- és Magatartási Zavarok Megelőzésére Óvodáskorban és Iskolakezdéskor” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
- “Sindelar-Zsoldos program 2. – Tanulási- és Magatartási Zavarok Terápiája Iskoláskorban” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
- “A Meixner Ildikó által kidolgozott dyslexia prevenciós és reedukációs módszer elmélete” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
- “A kétszeresen kivételes tanulók tehetséggondozása” témában megvalósuló blended learning képzés
- Huple mozgásfejlesztő program
-
A neuro-szenzomotoros szemléletű Longitudinális Komplex vizsgálat (LongiKid) felvétele és értékelésének szempontjai
- Tervezett Szenzomotoros Tréning TSMT 1.
„ Hát mit tehetnék érted, hogy elűzzem a bánatod,
A lelked mélyén megtörjem a gonosz varázslatot.
Mit tehetnék érted, hogy a szívedben öröm legyen,
Mit tehetnék áruld el nekem!„