Czakóné Koós Krisztina

Konduktor, szakvizsgázott gyógypedagógus, inkluzív pedagógia okleveles tanára, TSMT terapeuta
E-mail: info@pillangohaz.hu

A nevem Czakóné Koós Krisztina, pályám kezdete óta a korai fejlesztés területén dolgozom. Csecsemőkortól a kisgyermekkoron át az kisiskolás korig találkoztam már különböző problémával küzdő gyermekekkel és családokkal. Mozgásfejlesztéssel kapcsolatos konduktori diplomám mellett számos kognitív fejlesztéssel foglalkozó végzettséget szereztem az idő folyamán. A munkám során tapasztaltam, hogy az igazán hatásos fejlesztés a több oldalról történő megerősítésen alapul. Ezért fontos, a mozgás és a kognitív fejlesztés együttes alkalmazása, összekapcsolása. Így a korai fejlesztésen belül a megkésett beszédfejlődésű, a részképesség-zavarral és a magatartási problémákkal küzdő gyermekek komplex fejlesztése került szakmai pályafutásom középpontjába. Ezáltal nyújtva hatásos segítséget a problémákkal küzdő gyermekeknek és családjaik számára.

Iskolai végzettségeim
Főiskolai végzettségek

  • Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete – konduktor
  • Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar – gyógypedagógus – értelmileg akadályozottak pedagógiája szak
  • Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar – gyógypedagógus – tanulásban akadályozottak pedagógiája szak
  • Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar – gyógypedagógus szakvizsga – gyógypedagógiai szakértő szakirány

Egyetemi végzettség

  • Eszterházy Károly Főiskola – Inkluzív nevelés okleveles tanára

Továbbképzések

  • „ A gyermekkori pszichés zavarok felismerése és pedagógiai megközelítése – a pedagógus lehetőségei a gyermekek és serdülők társadalmi kirekesztődésének megelőzésében „ című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
  • „ Mozgásterápia a tanulási nehézségek megelőzésére és oldására „ című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
  • „ A korai gyermekkori intervenció elmélete és gyakorlata” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
  • „ Autizmus – specifikus komplex korai intervenció – elméleti és gyakorlati alapismeretek” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
  • “Beszédpercepciós diagnosztika és terápia” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
  • “Sindelar-Zsoldos program 1. – Fejlesztő Program Tanulási- és Magatartási Zavarok Megelőzésére Óvodáskorban és Iskolakezdéskor” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
  • “Sindelar-Zsoldos program 2. – Tanulási- és Magatartási Zavarok Terápiája Iskoláskorban” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
  • “A Meixner Ildikó által kidolgozott dyslexia prevenciós és reedukációs módszer elmélete” című akkreditált pedagógus – továbbképzési program
  • “A kétszeresen kivételes tanulók tehetséggondozása” témában megvalósuló blended learning képzés
  • Huple mozgásfejlesztő program
  • A neuro-szenzomotoros szemléletű Longitudinális Komplex vizsgálat (LongiKid) felvétele és értékelésének szempontjai
  • Tervezett Szenzomotoros Tréning TSMT 1.

„ Hát mit tehetnék érted, hogy elűzzem a bánatod,
A lelked mélyén megtörjem a gonosz varázslatot.
Mit tehetnék érted, hogy a szívedben öröm legyen,
Mit tehetnék áruld el nekem!„